
U heeft een klacht: samen komen we tot een oplossing
Iedere gemotiveerde, formele uiting van ontevredenheid is een klacht. Je kunt een klacht indienen als je het niet eens bent met de afhandeling van een schadeverzoek of als je problemen ervaart met de dienstverlening.
Bent u bij Rhion Versicherung AG verzekerd, dan moet u in eerste instantie uw klacht indienen bij uw bemiddelaar of volmachtkantoor. Komt u er met deze partijen niet uit of heeft de klacht juist betrekking op het handelen van uw bemiddelaar/volmacht of de handelingen van ons als maatschappij, dan kunt u de klacht aan ons voorleggen.
U kunt uw klacht via de e-mail zenden naar: klachten@rhion.nl of schriftelijk naar:
Rhion Versicherung AG
T.a.v. Klachtencoördinator
High Tech Campus 68
5656 AG EINDHOVEN
U kunt uw klacht ook telefonisch kenbaar maken. U kunt dan bellen naar 040 790 01 00 en vragen naar onze Klachtencoördinator.
Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Na ontvangst van uw klacht zullen wij trachten deze binnen 14 dagen te behandelen. Bij meer complexe zaken streven wij ernaar om de klacht binnen 12 weken te behandelen. Als dat voorkomt dan berichten wij u daarover. Mochten wij naar aanleiding van uw klacht aanvullende vragen hebben zullen wij contact met u opnemen